måndag 21 januari 2013

Dagens rensning

Idag har varit en bra dag! Vi har varit lediga, och dagen har vi som sagt spenderat hemma hos mig. Min garderob behövdes verkligen gå igenom. Kläder som aldrig användes behövde efter många om och men lämna garderoben. Med Karins hjälp blev det totalt 5 kassar fulla av kläder som jag lämnar ifrån mig. Det känns tungt, men vet ni vad som lättar hjärtat? Att faktiskt veta att kläderna kommer att komma till så mycket bättre användning än vad jag har av dem. Människor om är i behov av kläder kommer få bära dom, och de små summorna som de betalar för dem kommer att gå till bra ändamål. Vi är med och förändrar världen för människor i nöd! Dagens tips blir att även du kollar igenom din garderob eller bokhylla för att kolla vad du egentligen inte behöver. Vi räddar liv!

/ Elin























Påminner igen om att det är internationella kramdagen idag! Ge varandra kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar