fredag 31 augusti 2012

Teamändring

Som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit på bloggen så mycket.
Det är för jag inte riktigt har varit säker på att gå jag skulle gå Teamträningsskolan.


Innan jag fick idén om att söka till teamträningsskola så tänkte jag att jag skulle ha detta året som ett sabbatsår, starta mitt företag jobba lite och förverkliga film och foto idéer(som jag inte hade haft tid att genomföra på gymnasiet). Helt plötsligt kom bettan en dag med en idé om att jag skulle söka till teamträningsskola? Sagt och gjort så var ansökan inskickad och jag fick Karin och Elin att också söka. Sen gick tiden och en väldigt intensiv sommar med massor av festivaler och läger. Helt plötsligt var det höst och jag hade inte funderat mer på teamträningsskola.


När vi väl var på kaggeholm och jag insåg att jag skulle vara upplås 100 procent blev jag osäker på mitt val. Eftersom jag har lärt känna mig själv så pass bra de senaste tre åren på medieprogrammet på C4 gymnasiet så förstod jag att jag skulle vilja hålla på med andra projekt också. Jag skulle därför inte hinna hålla på med det jag verkligen brinner för om jag valt kvar att gå på Teamträningsskolan. Jag tog därför beslutet att hoppa av skolan men att fortsätta som praktikant i kyrkan. Nu har jag därför tid till både grupperna i kyrkan och mina foto och filmprojekt!

Men jag kommer inte att helt försvinna från bloggen,jag kommer att gästblogga lite då och då såklart!

/Fidde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar