söndag 26 augusti 2012

Vem är jag, Karin?

Vi tänkte att det kanske kan va roligt för er att veta lite mer småfakta om vilka vi är?
Idag är det jag(Karin) som presenterar mig själv lite mer.


Karin Carlsson är mitt namn och min ålder har hunnit bli hela 20 år. Min familj består av mamma,pappa och mina två äldre syskon.
Innan jag började teamträningsskolan hade jag ett år där jag gjorde lite allt möjligt.  Mestadels av det året var jag arbetslös men hade lite jobb då och då. Jag jobbade bland annat som danslärare, marknadsundersökare, mässpersonal och på Astrid Lindgrens Värld. Året innan gick jag Media med inriktning musikproduktion på gymnasiet. Och de är just musik som är ett stort intresse, här hemma finns de inte många stunder då högtalarna är tysta, det är väl på natten i så fall. Jag gillar att sjunga och klinkar lite på pianot. Jag gillar även fotografering, redigering och att skriva. Jag är skivrecensent för kristna tidningen Ikon1931. Där får jag kombinera mitt musikintresse med skrivandet. 

Vad vill jag med mitt liv i framtiden? Den frågan har jag funderat mycket på, men har inget konkret svar på det. Jag skulle kunna tänka mig en mediautbildning eller också en hälsoutbildning. Jag får se vad det blir helt enkelt, kanske blir det något helt annorlunda än vad jag tänkt. Jag låter i alla fall Gud gå bredvid mig och visa mig vägen.

//Karin

1 kommentar: